Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe badkamer, die door Tom en zijn zoon Nick is geplaatst. Vanaf het eerste moment hebben zij met ons meegedacht en waardevolle adviezen gegeven, waar we echt iets aan hadden. De werkzaamheden zijn vakkundig en netjes uitgevoerd, met oog voor detail. Daarnaast zijn het ook gewoon hele fijne mensen om over de vloer te hebben. Wij kijken met een goed gevoel terug op de samenwerking en kunnen hen van harte aanbevelen.